torstai 3. maaliskuuta 2016

Tärkeä huomio 6

Tajusin tässä yksi päivä, että minä olen ostanut itselleni raitapaitoja!


Minähän en ole koskaan voinut käytää mitään vaatteita, missä on poikkiraitoja - koska ne lihottavat. Nyt sitten tajusin, että olen hankkinut KAKSI raidallista trikoopaitaa. Puna-/mustaraidallisen ja musta-/valkoraidallisen. Enkä tunne oloani edes mitenkään ahdistuneeksi niissä.


Ja en tosiaan muista, milloin minulla olisi ollut poikkiraidallisia vaatteita.


Toisenkin ajatusmuutoksen havaitsin itsessäni eilen illalla. Mietin, että pitäisikö minun ostaa henkilövaaka kotiin. Ja mietin, että milloin minulla on sellainen ollut. En muista!


Mietin tätä vaakaa, että miksi sitä ei ole ollut. No, punnitseminenhan on ollut aina painajainen. Mutta sitten sekin totuus, että mitäs minä vaa'alla olisin tehnytkään - kun niiden kapasiteetti loppuu siihen 120 kg:oon!


Siitä ajatukseni harhaili siihen, että minä voisin itseni punnita henkilövaa'alla. Se ylipäätään näyttäisi, mitä minä painan. Ja päähäni tuli myös ajatus, että voisiko pikkuhiljaa olla aika kypsä vaa'an ostamiseen? Yritin poistaa tämän ajatuksen heti päästäni. Uskon sen olevan tuhoontuomittu ajatus.


Mutta sinänsä mielenkiintoista. Ja edistyksellistä minun tapauksessani. Makustelen nyt tätä ajatusta. Annan ajan kulua. Ja katsotaan, tuleeko vielä se aika, että taloudestamme löytyy vaaka.



Ei kommentteja:

Lähetä kommentti