maanantai 3. marraskuuta 2014

Ravintoterapeutin tapaaminen 12 (part 4)

RT:ni kertoi minulle myös, että painonpudotukseni on upea saavutus. Ja kysyi minulta, että  ymmärränkö, että tämä pudotus on niin hieno - jopa leikatulle tämä olisi hieno saavutus.

Ymmärränhän minä sen tavallaan, mutta hassua silti, että kun luen tai kuulen muiden painonpudotusmääriä, jotka alkaa 3:lla tai 4:lla, niin minä olen aivan "waude"! Ja jotenkin en nyt tajua ollenkaan sitä, että myös minun lukemani on waude!!! Hassua.

Ja ymmärtääkseni minä olen pudottanut yli 50% ylipainostani. En niin tarkkaan laske, koska nämä lukemat ei ole se juttu. Mutta välillä helpottaa ymmärtämään tekosiani.

Seuraava tapaamisemme onkin jo huomenna! Minulla ei ole nyt oikein tuntumaa, että missä nyt mennään suhteessa viime kertaan. On sellainen olo, puuroiluista ja sen mukanaan tuomasta nälästä  & makeanhimosta huolimatta, että ei ehkä ole mennyt suuntaan eikä toiseen. Minä en kuolemaksenikaan muista, että menikö yhdet "motivaatiohousut" kiinni edellisen tapaamisen aikaan! Nyt ne kuitenkin menee kiinni. Ja aivan seisaaltaan - ei tarvitse mennä sänkyyn selälleen ja vetää mahaa sisään selkärankaan asti.

Laitanpa Indonesian kuvia vaihteeksi.

Singapore Zoo'sta. Tämä kuva ja muisto on saanut uuden projektin liikkeelle ;)

Nusa Penidalla Dream Beach. Yksi parhaimmistoa.

Matkalla Ringan saarelle.

2 kommenttia:

  1. Kauniita kuvia ja ihanan positiivinen päivitys. Totta hitossa saavutuksesi on niin upea, että sillä kehtaisi kehua jo muillekin leuka pystyssä! Ps. olen vaihtanut oman blogini takaisin Bloggeriin.

    VastaaPoista
  2. Noihin kuviin on ihanan tuskallista palata 😊. Sekin niin epätodellista vieläkin, että minä tein sen!

    Hyviä muistoja uskomattomista maisemista ja käsittämättömästä lämmöstä.

    VastaaPoista