maanantai 6. lokakuuta 2014

My dream team

Siinä olen onnekas, että olen saanut ympärilleni trion, jonka kanssa teen nyt töitä monella saralla. Ja minä olen ottanut tämän avun vastaan.

Tärkeimpänä teamissani on ravitsemustetapeuttini. Ja onhan minun psykologini kyllä oikeastaan aivan yhtä tärkeä! Mielenterveystoimiston asiakkaaksi ajauduin oikeastaan aluksi muista syistä, mutta kyllä siellä viimeaikoina on paljon purettu näitä lihavuuteen liittyviä traumojani. Koko elämäni ajalta.

Miekkarin kautta olen myös saanut sen oman "Personal trainerini", joka pitää minulle yksityisiä kuntosalitreenejä ja joka vetää nyt myös sitä pientä ryhmää, johon osallistun.

Pitkä prosessihan tämä on, mutta minä tunnen, että minulla on nyt oikeat keinot. Oikeat palikat käsissäni. Ja oikea tahtotila.

2 kommenttia:

  1. Kyllä sillä tiimillä on suuri merkitys.

    Minullakin alkusykäyksen antoi terveydenhoitaja. Oman puolison merkitys on ollut suurin ja onnekseni lähipiirissä ei ole ollut yhtään ns. nakertajaa tai ankeuttajaa, joka olisi yrittänyt haitata tätä projektiani.

    Minä lasken myös tiimiksi teidät muut bloggaajat. Saan tukea ja on niin ihanaa lukea teidän juttujanne. Se motivoi.

    VastaaPoista
  2. Tämä blogi on ehdottomasti tärkeä juttu! Ei tarvitse lähipiiriä "vaivata" näillä jorinoilla - ainakaan rankemmilla 😉.

    Ja kyllä läheisimmät elävät mukana ja kannustavat. Enkä vielä ole törmännyt " kateellisiin".

    VastaaPoista