torstai 16. lokakuuta 2014

Hyvä kävely!!!!

Nythän minä tajusin, että ei tämä minun "suoriutuminen" ole pelkästään kunnosta kiinni. Oleellinen tekijä on minun keuhkojeni tila.

Tänään olimme sen ryhmän kanssa taas sauvakävelyllä ja minä suoriuduin hyvin. Ja tajusin, että nyt minun oli helppo hengittää ja kakkineen oli kevyempi edetä.

Ja olihan nuo keuhkot tässä taas vähän pidempään tukkoisemmat. Olen joutunut tuplaamaan lääkityksen.

Tunne oli nyt niin hyvä, että illalla kahville mennessämme pyysin isäntää jättämään minut n. 2,5km aikaisemmin kyydistä ja me isompien kanssa käveltiin loppumatka.


2 kommenttia:

  1. Wau, mahtavaa! :) Joo ei varmasti innosta liikkumaan jos tuntuu koko ajan että happi loppuu. :( Hyvä että tilanne on nyt parempi. Ja hei, mikä onni että lähdit uudestaa sauvakävelemään, muuten et ehkä olisi huomannut tuota juttua ja sauvakävelystä (tai ryhmäliikunnasta?) olisi jäänyt turhaan huonot muistot ehkä pitkäksikin aikaa!

    VastaaPoista
  2. Onneksi lähdin😊

    Ja hyvä huomio oli, että kunhan happi kulkee niin minun vauhtinikin alkaa olla normaali.

    Meillä olisi sauvat kotonakin, mutta niihin en ole vielä koskenut. Ehkä joskus😉

    VastaaPoista