torstai 28. elokuuta 2014

Tärkeä huomio 4

Kun minä olen tässä nyt pitkään opetellut kaikenlaista, olen myös opetellut katsomaan itseäni peilistä. Ja minähän olen koko ajan sanonut, että kun katson itseäni edestä päin, minä näen muutoksen itsessäni. Sivulta katsottuna en ole sitä huomannut.

Nyt minä olen huomannut myös sivusuunnassa tapahtuneen muutoksen itsessäni. Tämä on minulle merkittävä askel oman minäkuvani uudelleenrakentamisessa.On se vaan jännä miten sitkeässä on takaraivossani se 40kg isompi ihminen. Mutta enköhän pääse sinuiksi pikkuhiljaa muuttuvan ulkoisen minäni kanssa.

Olen pohtinut myös tätä kirjoittamistani. Ja nimenomaan sitä, että alanko ajattelemaan liikaa lukijoitani. Nyt olen muistuttanut itselleni, että tämä on vain ja ainoastaan minun subjektiivista näkemystä ja tuntojeni purkamista. Siitä voi joku loukkaantua,  mutta otan sen riskin. Minulla on oikeus tunteisiini ja tuntoihini. Erittäin tärkeä osa toipumisprosessiani on, että saan kaiken tavalla tai toisella itsestäni ulos. Monta loukkaantumista ja mielenipahoittamista tämä kaikki pitää takanaan.

4 kommenttia:

  1. Moi! Tulin jättämään merkin käynnistäni. Eilen luin tätä sun blogia itku silmässä, voin samaistua tiettyihin asioihin ja ajatuksiisi. Vaikken edes tunne sinua, iloitsen siitä, että oot onnistunu karistamaan 40kg! Se on huikea suoritus! Mielelläni jatkan seuraamistasi :) Muista, tämä on kanava SINULLE purkaa tuntojasi, ei sitä varten, että ajattelet lukijoitasi.

    Pst. Mainitsin sinut blogikirjoituksessani, toivottavasti et pahastu <3

    VastaaPoista
  2. SUURKIITOS RuutuRouva <3.

    Ps. En pahastu :)

    VastaaPoista
  3. Ethän sinä mitenkään voi pitää blogia, jossa pohdit itseäsi, tunteitasi, ajatuksia tai tavoitteita siten, että miettisti saattaako se loukata jotakuta tai että kirjoittaessa pitäisi ajatella lukijoita.
    Blogisihan on oma (roska)sankosi, johon heität kaikkea mahdollista - sellaista, mikä on sinun, vain ja ainoastaan. Eihän se meidän lukijoiden oikeus ole vaatia tai edellyttää tiettyjä asioita!
    Tämä on SINUN hiekkalaatikkosi, ja saat tehdä täällä mitä haluat! :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Thanks KK😊.

      Minä pidän tämän mielessäni ja opettelen myös itsekkyyttä. Se on jännä kun nyt on saanut suutaan auki ja tuntojaan ulos, miten tuolta sieluni syövereistä purkuu oksennettavia ajatuksia.

      Jotta tämä pysyisi mitenkään kasassa ja hanskassani, minun on täytynyt kirjoittaa muistilapulle, etten unohda😁.

      Onpahan pitkäksi aikaa eteenpäin aiheita!

      Poista