maanantai 11. elokuuta 2014

Kypsytelty haaste

Siitä on varmastikin n. vuosi kun SannaS. (muistaakseni) haastoi minut pohtimaan, mitä hyvää näen kropassani. Kolme asiaa. Silloin jo kerroin, että tällainen haaste on minulle hyvin vaikea, mutta lupasin palata asiaan.

Olen tätä miettinyt ja nyt on aika kypsä jollain tavalla. Edelleen on minulle vaikeaa, mutta ehkä on aika ottaa Se askel! Enkä minä vieläkään pysty nimeämään kuin kaksi asiaa!

Hiukset. Ne ovat aina olleet minulla hyvin paksut. Olen jopa kokenut, että niitä on kadehdittu.

Silmät. Niiden väri. Silmistäni olen saanut positiivista palautetta paljonkin. Viimeksi siellä Indonesiassa satunnainen vastaantulija pysäytti minut ja sanoi vai, että minulla on ihmeellisen kauniit ja erikoisen väriset silmät.

(Silmistänikään en osaa olla tavallaan tyytyväinen... Yleensä vastaan, että rumemmatkin kelpaisivat jos niillä näkisi paremmin. Näissähän ei ole kuin sanomista! Tosin olen sikäli hyvässä asemassa, että näitä voidaan leikkauksin parantaa. Joskus.)

Kolmatta hyvää minä en omassa ulkoisessa minässäni vielä osaa nimetä. Mutta kyllä se sieltä varmastikin joskus tulee, kun itsetuntoni kasvaa ja uskallan katsoa itseäni vähemmän kriittisesti.

Muistini mukaan minun piti haastaa 3 lukijaani löytämään ja kertomaan kropastaan 3 asiaa mistä pitää. Haastan Sarah Suomalaisen, Kulokiukuttelijan ja J.B.:n.

5 kommenttia:

  1. Hiukset ne mullakin hyvää on. Kävin laittamassa blogiini http://pohdintaajatavoitteita.blogspot.fi/ omat vastaukseni.

    VastaaPoista
  2. Onko sinulla hiukset harventuneet projektin aikana?

    Minulla oli kiitettävä sulkasato tuossa joku aika sitten. Nyt hiustenlähtö on tasoittunut ja omat vahvat/paksut hiukseni ovat palautumassa😊

    VastaaPoista
  3. Vaikeeta!
    Haluaisin upeat hiukset, mutta valitettavasti ne ei sitä ole. Mulla ei oo koskaan ollut paksu tukka, taitaa olla sukuvika.

    Heti keksin sata kohtaa, jotka voisi olla paremmin :)

    Mutta.. nyt keskitytään positiivisiin asioihin siis. Hmm.
    Tuijottelen tässä nyt itseäni ja yritän keksiä mikä kaikki on hyvää.

    1. Ripset. Mulla on piiiitkät ripset, ihan itsekseen, ei tartte pidennyksiä tai muuta.

    Argh! En keksi muuta?!
    Nyt kipitetään peilin eteen hetkeksi.

    2. Etupuskuri olkoon seuraava asia! Eli DD-kuppi, ihan tykätyt on nämä rinnat. Jotkut hankkii samanlaiset isolla rahalla.
    3. Sirot nilkat, sääretkin ihan mukiinmenevät.

    Puh.. olipa hankalaa!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Sinähän sait vastauksen tosi nopeasti😊. Minulla ei mennykään kuin reilu puoli vuotta 😝
      Tavallaan järkyttää, miten vaikeata tämä on. Ja jopa surullista.

      Poista
    2. On se kyllä aika surullista, miten löydän heti vähintään 5-10 'korjattavaa' kohtaa niiden hyvien puolien sijaan..

      Poista