keskiviikko 2. heinäkuuta 2014

Ravintoterapeutin tapaaminen 10 (part 1)

Aavistukseni olivat oikeat. Nyt olen tullut takaisin päin 1,7kg ja päivän paino 98kg.

Ei ole kuitenkaan paniikkia eikä epätoivoa. Nyt on vaan näin ja tällä mennään. Hukassa en kuitenkaan koe pahasti olevani.

Ruokarytmi on suhteellisen hyvin hallinnassa. Valintojen kanssa työstämistä. Ja nimenomaan sen leivän kanssa.

Minulle on suuri saavutus se, että olen pitänyt painon nyt näissä lukemissa n. puoli vuotta! Sillä entisessä elämässäni olen onnistunut 2-3 kuukaudessa syömään takaisin 20-30kg.

2 kommenttia:

  1. Hyvä sinä! :) On hieno suoritus että olet onnistunut pitämään painosi tasaisena, kyllä se siitä taas lähtee laskemaankin ajallaan! Tavallaanhan just tuota se normaali elämä ja normaali syöminen on: säännöllistä tankkausta ja valintojen pohdintaa. Välillä on helppo elää "kuten pitäisi" ja välillä sitä ottaa vähän löysemmin että jaksaa taas. Mutta hunningolle ei saa itseään päästää. :)

    Mua jäi mietityttämään tuo leipäjuttu. Muistanko väärin että sä olet joskus täällä sanonut että säännöllinen ruokailurytmi laihdutuskeinona on hyvä just siitä ettei mikään ole tavallaan "kiellettyä"? Mutta kumminkin leipä on sulle tällainen kielletty houkutus. Onko se muutama leipäpala päivässä (mikä kuuluu itse asiassa tavallisiin ravintosuosituksiin) oikeasti niin paha vai onko kyse repsahtamisen pelosta?

    VastaaPoista
  2. Kirjoitan aiheesta oman postauksen ;)

    VastaaPoista