torstai 3. huhtikuuta 2014

Seuraava punnitus

Voi elämä - seuraavaan ravitsemusenkelini tapaamiseen onkin aikaa vielä vaikka kuinka ja paljon. Tapaamme vasta 24.4.!

Ei se muuten aiheuta ongelmia muuta kuin sen, että joudun toppuuttelemaan itseäni siitä, että en ajattele montako viikkoa edelliskerrasta tulee. Ja siis olla ajattelematta paljonko mahdollisesti kiloja on tippunut.

Joudun nyt työstämään itseni kanssa sitä, että loputtomiin ei voi lähteä n. kilo/viikko. Hidastuminen tulee joka tapauksessa! Ja terveellinen, järkevä tahti on 500 - 1000g viikossa.

Etappien saavuttamiset tuntuvat merkittäviltä, joten toivon saavuttavani sen 95kg:n rajan seuraavalla punnituksella.

Ja jos sen saavutan (olen aika luottavainen), niin olen hyvin tyytyväinen. Varsinkin kun ottaa huomioon, että tässä välissä on ollut 5 viikon loma - eikös meillä lihavilla ole tapana antaa itsellemme vapaat kädet lomilla kuurien suhteen?

Minun säännölliseen syömisrytmiin lomakaan ei aiheuttanut muutoksia. Sitä oli pääsääntöisesti helppo noudattaa.

2 kommenttia:

  1. Etapit on ihania!

    Mulla on juminut nyt vähän liikaa... eikä se seuraava tunnu millään tulevan. Mutta kyllä se tulee, mä olen varma.

    VastaaPoista
  2. Niin tulee. Minäkin olen varma :)

    VastaaPoista