keskiviikko 19. helmikuuta 2014

Singaporessa

Tämä on vieläkin vain niin epätodellista. En voi uskoa, että täällä minä nyt olen!

Lennot sujuivat ihmeen hyvin. Minä mahduin penkkiin ja turvavöihin. Eikä se pöytäkään ollut mahani päällä.

Aikaero ja kuumankosteus vaativat totuttelua. Mutta olen ylpeä jo tähänastisesta. Lentopäivänä askelia tuli yli 9000 ja tänään yli 13000, kun kävin Singapore Zoo'ssa. Se oli 10km. Hissukseenhan minä liikuin, mutta kuitenkin. Se on uusi ennätys "urallani".

Huomenna jatkan matkaani Indonesiaan. Toivon löytäväni hienoja, hiljaisia rantoja ja muutenkin upeita maisemia.

Ja unohtumattomia elämyksiä.

6 kommenttia:

  1. Ihanaa matkaa sinulle, toivottavasti se on ikimuistoinen!

    t. yksi blogisi lukija :)

    VastaaPoista
  2. Voi... Ihanaa matkan jatkoa sinulle. Nauti :)

    VastaaPoista
  3. Ihanaa kuulla, että lennot meni hyvin ja olet ollut reipas.

    Noin eläintarhat on kyllä hyviä ulkoilukohteita. Jenkeissähän osa porukasta kulkee jollain moottoroiduilla härpäkkeillä tai sitten fillarin tapaisilla niissä puistoisssa. Me kyllä käveltiin sielläkin.

    Millaista ruokaa olet nyt syönyt lentokonesapuskan lisäksi?

    VastaaPoista
  4. Hedelmiä pääasiassa tähän mennessä. Ja kertaalleen aivan siedettävän curryriisi kasvisaterian.

    vähän vaikeuksiahantuo tuottaa
    Mutta pärjään 😊

    VastaaPoista
  5. Mahtavaa reissua sulle sinne, ja ihanaa jos kerkeät päivitelläkin tänne välillä! :)

    VastaaPoista
  6. Ihanaa reissua sinulle siellä, ja niitä unohtumattomia elämyksiä!:) Lueskelen reissustasi:)

    VastaaPoista